במקרה של תקלה

תוכן עניינים

מה לעשות במקרה של תקלה במכשיר?

במקרה של קושי או תקלה במכשיר השמיעה שלכם, פעלו כך לפני שתגשו לסניף ו/או למעבדה:

1.החליפו סוללה או וודאו שהמכשיר טעון (כשמדובר במכשיר נטען

2.החליפו פילטר בהתאם להנחיות

3.אם מדובר במכשיר עם אוזניה  – בדקו האם האוזניה וצינורית האוזניה נקיות ולא חסומות ע”י שעווה או רטיבות.

4.אם מדובר במכשיר עם צינורית דקה – יש לבדוק אם הצינורית נקיה

5. אם מדובר במכשיר נטען – מומלץ להשתמש בטבליות ייבוש בתוך קופסאת הטעינה, או במקרים של רטיבות קיצונית, להשתמש בערכת ייבוש חשמלית .

 

 

 

אולי יעניין אותך גם...

ליצירת קשר או תיאום בדיקה בביתך

חדש! שירות בדיקה ע״י קלינאי תקשורת בביתכם ופריסה בכל הארץ!

לתחילת שיחה
לשיחת וואטסאפ >>
היי, כאן מכון השמיעה הישראלי. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה או בקשה שתהיה, תרגישו בנוח לדבר איתנו :)
דילוג לתוכן