מה לעשות במקרה של תקלה במכשיר?
במקרה של קושי או תקלה במכשיר השמיעה שלכם, פעלו כך לפני שתגשו לסניף ו/או למעבדה:
1.החליפו סוללה או וודאו שהמכשיר טעון (כשמדובר במכשיר נטען
2.החליפו פילטר בהתאם להנחיות
3.אם מדובר במכשיר עם אוזניה – בדקו האם האוזניה וצינורית האוזניה נקיות ולא חסומות ע”י שעווה או רטיבות.
4.אם מדובר במכשיר עם צינורית דקה – יש לבדוק אם הצינורית נקיה
5. אם מדובר במכשיר נטען – מומלץ להשתמש בטבליות ייבוש בתוך קופסאת הטעינה, או במקרים של רטיבות קיצונית, להשתמש בערכת ייבוש חשמלית .