מכשירי שמיעה נטענים: יתרונות של מצוינות שמיעתית עם דגמים מתקדמים

תוכן עניינים

אנשים שמשתמשים במכשירי שמיעה יודעים שאחד הגורמים החשובים ביותר לשמירה על תקינות המכשירים שלהם הוא מקור כוח אמין, והאפשרות המתקדמת ביותר היום היא התאמה אישית של מכשירי שמיעה נטענים. 

אם זו הבחירה שלכם, חשוב שתתייעצו עם אודיולוג מומחה מטעם מכון השמיעה הישראלי, שייעץ לכם לגבי המכשיר הטוב ביותר לצרכים הפרטניים שלכם. הצוות במכון יסייע לכם גם בבחירת המטען המתאים והאביזרים האחרים שיתאימו למכשיר השמיעה שלכם. 

אבל ראשית בואו נבין רגע מהם מכשירי שמיעה נטענים

מכשירי שמיעה מתקדמים זמינים בדגמים נבחרים שמבטלים את הטרחה של החלפת סוללות. עם מטען טורבו, ניתן להטעין במהירות את מכשירי Livio לפי הצורך או לבחור מכשיר שמיעה חדשני עולמי שניתן להצבה בתוך האוזן, בדגם נטען או אלחוטי (4 GHz).

אין צורך יותר לרכוש סוללות חד פעמיות ולהחליף אותן מדי שבוע, וניתן פשוט לטעון את המכשיר כל לילה במהלך השינה, ממש כמו שמעבירים את הטלפון החכם לטעינה במהלך הלילה.

הצוות המקצועי של מכון השמיעה הישראלי יסייע לכם לבחור את סגנון מכשיר השמיעה המתאים לצרכים, להעדפות ולאורח החיים שלכם, כך שאתם יכולים לשכוח מסטיגמת אובדן שמיעה ומבטים מופתעים. 

הפופולריות של מכשירי השמיעה הנטענים

יצרני מכשירי השמיעה ממשיכים לפתח את הדגמים החדשניים בתדירות קבועה, במטרה להביא אותם למיינסטרים, והיום, עם הפיתוחים האחרונים, ניתן להפעיל מכשירי שמיעה לפרקי זמן של עד 24 שעות בטעינה בודדת.

הטכנולוגיה הזו, שכבר שימשה להפעלת הטלפון החכם, הטאבלט והכלים החשמליים האלחוטיים שלכם, מותאמת היום גם להפעלת מכשיר השמיעה שלכם, עם עולם של אפשרויות מתקדמות. אז אם אתם תוהים אם מכשירי השמיעה הנטענים מתאימים לכם, בפרק הבא של המאמר נדבר על כמה יתרונות חשובים של מכשירי שמיעה נטענים.

היתרונות החשובים של מכשירי השמיעה הנטענים

ממש כמו מכשירי שמיעה קטנים, המכשירים הנטענים זמינים בדגמים מודרניים ומסוגננים שמדגישים את האינדיבידואליות שלכם. הנה כמה יתרונות חשובים שכדאי שתכירו:

אין צורך להתאפק משימוש בתכונות מכשירי שמיעה

הסוללות הישנות עבדו די טוב בהפעלת מכשירי שמיעה קודמים, מכיוון שבאופן יחסי, למכשירים אלה היו פחות תכונות, מה שאומר שהם נזקקו לפחות כוח כדי לתפקד. 

אבל היום אפשר להשתמש במכשירי השמיעה הנטענים למשך פרקי זמן ארוכים, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שלהם, מבלי לחשוש שהסוללה תיגמר בשלב מסוים במהלך היום.

פחות טרחה

אנשים שהשתמשו באופן קבוע במכשירים הישנים והצטרכו להחליף סוללות למכשירי שמיעה בתדירות גבוהה, נהנים היום מהתנהלות שאינה מסורבלת, ויתרון זה חשוב במיוחד לאנשים עם בעיות ראייה או מיומנת מוטורית נמוכה.

אין צורך לפתוח את מכשיר השמיעה, להסיר את הסוללות הישנות ולהכניס את הסוללות החדשות. כל מה שצריך זה רק למקם את מכשירי השמיעה במארז הטעינה במהלך הלילה, וליהנות ממכשיר שמיעה טעון במלואו בבוקר.

שימוש רציף כל היום

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת היום הפעלת מכשיר שמיעה במשך רוב שעות היום, ואם התכונות המתקדמות של המכשיר אינן מנוצלות במלואן, אפשר בהחלט להשתמש במכשיר במשך כל היום. 

כל עוד מקפידים על ניקוי מכשיר שמיעה ותחזוקה תקינה בהתאם להמלצות הצוות המקצועי של מכון השמיעה הישראלי, השימוש במכשיר יתבצע באופן חלק.

נוחות השימוש

טעינת לילה פירושה חיבור המטען לחשמל בצורה פשוטה, כמו כל מכשיר חשמלי אחר, מה שאומר שאין צורך לקנות כל הזמן מלאי של סוללות, אין צורך להסתבך עם פתיחת חבילות הסוללות, ואין צורך לרדוף אחרי סוללות שמתגלגלות מתחת לספה!

ידידותיות לסביבה

סילוק סוללות מבזבז משאבים יקרים ומוסיף לזיהום באמצעות שחרור כימיקלים מזיקים לאדמה, כמו גם להרעלת דגים בים. 

מכשירי שמיעה נטענים תורמים להפחתת ההשפעה השלילית על הסביבה, מכיוון שסוללה אחת מחזיקה מעמד לפרק זמן של עד חמש שנים, מה שמפחית באופן דרסטי את מספר הסוללות המושלכות.

אין צורך לשאת סוללות רזרביות

שימוש במכשירי שמיעה נטענים מבטל את הצורך לקנות ולסחוב כל הזמן סוללות רזרביות. הדבר העיקרי שהמשתמש צריך לזכור הוא רק לטעון את המכשירים שלו בזמן.

מכשירי שמיעה נטענים: ייעוץ לשימוש נכון

האודיולוג במכון ייעץ לכם גם בכל הנוגע לתחזוקה נכונה של מכשיר השמיעה הנטען שלכם, לצד המלצות על זמן טעינה, טמפרטורות אחסון אופטימליות ועוד. בעזרת צוות המומחים הרב תחומי במכון, שכולל גם יועצים בכירים וקלינאי תקשורת, תוכלו להפיק את המרב ממכשיר השמיעה הנטען שלכם, או מכל סוג של מכשירי שמיעה מתקדמים שתבחרו. 

מכשירי השמיעה הזמינים במכון השמיעה הישראלי מציגים פתרונות מצוינים גם לאנשים עם ידע טכנולוגי, ומאפשרים הפעלה באמצעות אפליקציה ידידותית. המטרה היא תמיד אחת: לאפשר לכם ליהנות באופן מלא מחוויה משודרגת במהלך השימוש בכל מכשיר שמיעה שתבחרו. 

בשורה התחתונה, זה הזמן לשדרג את מכשיר השמיעה שלכם 

בין מערך השירותים הזמינים במכון השמיעה הישראלי, אנחנו מספקים גם מגוון שירותי בדיקת שמיעה, כולל שירות של הגעה עד הבית, ואתם מוזמנים להתנסות בשירות מותאם אישית ומכבד באמצעות אפשרויות רבות, כולל ייעוץ טלפוני, ומכשירי שמיעה מותאמים אישית לצרכים האישיים.

הצוות המקצועי יסייע לכם למצוא אתת דגם מכשיר השמיעה הנטען שמתאים לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם, כך שאם אתם מוכנים לבצע את המעבר למכשיר השמיעה המתקדם החדש שלכם, צרו איתנו קשר עוד היום!

המומחים של מכון השמיעה הישראלי עונים על השאלות הנפוצות שלכם

מכשירי שמיעה נטענים מציעים כמה יתרונות חשובים, כולל נוחות, חיסכון בעלויות ויתרונות סביבתיים. משתמשים כבר לא צריכים לרכוש ולהחליף סוללות בתדירות גבוהה, מה שיכול להיות מסורבל ומאתגר, במיוחד עבור אנשים עם בעיות מיומנות. דגמים נטענים ניתנים לטעינה בקלות למשך הלילה, ומאפשרים שימוש מלא בבוקר.

עמידות המכשירים משתנה בהתאם לדגם ולשימוש, אך רוב המכשירים מתוכננים להחזיק מעמד יום שלם (עד 24 שעות) בטעינה אחת. 

ברוב המקרים, פרק זמן זה מכסה את שעות הערות של המשתמש, כאשר המכשיר דורש טעינה בלילה, בדומה לסמארטפון או מכשירים אלקטרוניים אחרים.

כן., מכשירי שמיעה נטענים רבים מגיעים עם תכונת טעינה מהירה שמספקת כמה שעות של שימוש בפרק זמן קצר של טעינה. 

כך, לדוגמה, טעינה של 30 דקות עשויה להציע מספיק כוח למספר שעות של שימוש, מה שיכול להיות נוח במיוחד עבור משתמשים ששוכחים להטעין את המכשירים שלהם בלילה, או לאנשי שזקוקים לחיזוק מהיר של הטעינה לפני שהם יוצאים מהבית לפרק זמן ממושך.

רוב הדגמים של מכשירי השמיעה הנטענים המתקדמים מצוידים בקישוריות אלחוטית, המאפשרת להם להשתלב בצורה חלקה עם סמארטפונים, טאבלטים, טלוויזיות ומכשירים אחרים התומכים בבלוטות'. 

תכונה זו מאפשרת למשתמשים להזרים אודיו ישירות למכשירי השמיעה שלהם, לנהל הגדרות, להתאים את העוצמה של סאונד מכשירי שמיעה באמצעות אפליקציה נלווית, לשפר את חווית המשתמש עם נוחות נוספת ולשלוט על סביבת השמיעה שלהם.

אולי יעניין אותך גם...

ליצירת קשר או תיאום בדיקה בביתך

חדש! שירות בדיקה ע״י קלינאי תקשורת בביתכם ופריסה בכל הארץ!

לתחילת שיחה
לשיחת וואטסאפ >>
היי, כאן מכון השמיעה הישראלי. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה או בקשה שתהיה, תרגישו בנוח לדבר איתנו :)
דילוג לתוכן