מכשירי שמיעה מתקדמים

תוכן עניינים

במכון השמיעה הישראלי תמצאו מגוון עשיר של מכשירי שמיעה מתקדמים שמיוצרים בטכנולוגיות חדשניות שמאפשרות לצוות המומחים שלנו לספק ליווי מותאם אישית בתחום הסיוע השמיעתי. בקטגוריה זו תמצאו פתרונות למגוון דרגות של לקויות שמיעה, עם קטלוג מוצרים מקיף שכל אחד מהם מעוצב כך שיתאים היטב לדרגת אובדן השמיעה הספציפית שלכם. 

אנחנו מחויבים למצוינות בכל שלב, מבדיקות מקיפות ועד אספקת מכשירי שמיעה איכותיים. בעוד שהשירותים שלנו מניחים את הבסיס, בסופו של דבר מכשיר השמיעה שתבחרו ישרת אתכם באופן יומיומי, כך שהפתרון שתבחרו צריך להיות מותאם לצרכים שלכם.

קטלוג מכשירי שמיעה מתקדמים

אם אתם תוהים איזה מכשיר שמיעה הכי טוב, בקטגוריה זו תמצאו מבחר נרחב של מכשירי שמיעה, כולל מגוון סוגים ודגמים מהיצרנים המובילים בתעשייה, כך שתוכלו למצוא את המכשיר המושלם המתאים הן לאורח החיים והן לדרישות השמיעה שלכם. 

הצוות שלנו זמין כמובן ללוות אתכם בבחירת המכשיר המתאים, ולייעץ לכם  על התאמת המכשיר לצרכי השמיעה ולאורח החיים שלכם. אלו סוגי המכשירים שתמצאו אצלנו: מכשירי שמיעה מבית סטארקיSTARKEY – ; ומכשירי שמיעה מבית אודיפוןAUDIFON – . עכשיו בואו נתרשם מסוגי המכשירים הזמינים והמאפיינים שלהם:

מכשיר שמיעה בתוך התעלה (ITC)

מתאים לאובדן שמיעה קל עד בינוני-חמור; מידה קטנה; ייצור כיחידה בודדת מחומר פלסטי קשיח, בהתאמה אישית לאוזן. המכשיר ממוקם בתוך תעלת האוזן ובחלקו באפרכסת, עם נראות מועטה, אבל שימו לב במיוחד אם אתם תוהים איך בוחרים מכשיר שמיעה: מכשיר זה אינו מתאים לאוזניים מפרישות.

מכשיר שמיעה סמוי לחלוטין בתעלה (CIC)

מכשיר זה מתאים לאובדן שמיעה קל עד חמור; בגודל קטן מאוד; עם ייצור כיחידה אחת שמותאמת למידות האוזניים, מחומר פלסטי קשיח. המכשיר נסתר לחלוטין או כמעט לחלוטין, ברמה שמשתנה בהתאם למבנה האוזן, ומתאים להצבה בעומק תעלת האוזן. מכשיר זה אינו מומלץ לאוזניים קטנות, רגישות או מפרישות.

מכשיר שמיעה מיקרו סמוי לחלוטין בתוך התעלה (Micro CIC)

בהתאם לממצאי בדיקת שמיעה שתעברו במכון אצל המומחים שלנו, יתכן שמכשיר זה יומלץ לכם. הוא מתאים לאובדן שמיעה ברמה קלה עד בינונית; בגודל קטן במיוחד, עם בנייה בהתאמה אישית כיחידה אחת המותאמת לגודל האוזן, תוך שימוש בחומר פלסטי קשיח עמיד. המכשיר מיועד להתאמה עמוקה לכל אורך תעלת האוזן.

זהו מכשיר סמוי נסתר לחלוטין שניתן להצבה בתוך תעלת האוזן, מה שהופך אותה לבלתי נראה במהלך השימוש, אבל הוא אינו מומלץ לאנשים עם אוזניים קטנות, רגישות או מפרישות.

מכשיר שמיעה שמיועד להצבה מאחורי האוזן – בטכנולוגיית רמקול בתעלה (CRT)

מכשיר זה מתאים לאובדן שמיעה קל עד חמור בכל הסוגים; ייצור בגודל קטן עד בינוני ובנייה שמורכבת משני חלקים – מארז קטן וקשיח עשוי פלסטיק מיוחד המאחסן את הרכיבים, וממוקם מאחורי האוזן; וצינור דק, שקוף וכמעט בלתי נראה שמחבר את הרמקול למכשיר וממוקם בתוך תעלת האוזן.

במהלך השוואת מכשירי שמיעה, שימו לב שהגוף הראשי של מכשיר זה נשען מאחורי האוזן, בעוד שאפרכסת הרמקול ממוקמת בתעלת האוזן. זהו מכשיר סמוי לחלוטין או כמעט לחלוטין, והוא מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, עם נוחות גבוהה לשימוש יומיומי. המכשיר מתוכנן לשמירה על אוורור תעלת האוזן, בהתאם לסוג אובדן השמיעה.

הפרדת הרמקול משאר הרכיבים מאפשרת הגברה עוצמתית ובחירת גוף מכשיר קטן יותר, אבל הוא אינו מומלץ לאוזניים מפרישות.

In-The-Ear Full Shell Hearing Aid (ITE)

המכשיר מתאים לאובדן שמיעה ברמה קלה עד חמורה. הוא מיוצר בגודל בינוני, בהתאמה אישית כיחידה אחת שמותאמת למידות האוזן, תוך שימוש בחומר פלסטי קשיח. 

המכשיר תופס את כל אפרכסת האוזן, כך שהוא גלוי במהלך השימוש, ואינו מתאים לאוזניים מפרישות.

מכשיר שמיעה חצי מעטפת (HS)

מכשיר זה מתאים למקרים של אובדן שמיעה קל עד בינוני-חמור. הוא זמין בגודל בינוני, ומעוצב כיחידה אחת, בהתאמה אישית לאוזן, מחומר פלסטי קשיח. 

המכשיר תופס חלקית גם את תעלת האוזן וגם את אפרכסת האוזן, וגם הוא גלוי במהלך השימוש. מכשיר זה אינו מומלץ לאנשים עם אוזניים מפרישות.

מכשיר שמיעה מאחורי האוזן (BTE)

המכשיר מתאים לאנשים עם אובדן שמיעה קל עד עמוק. הוא גדול ומורכב משני חלקים – מעטפת עמידה עשויה פלסטיק מיוחד המכסה את הרכיבים, הממוקמת מאחורי האוזן; ואוזניה מותאמת אישית, המחוברת למכשיר, ומתאימה לאפרכסת האוזן.

במסגרת התאמת מכשיר שמיעה, הצוות המקצועי שלנו יתאים את הגוף הראשי של המכשיר במיקום מאחורי האוזן, והאוזנייה ממלאת את אפרכסת האוזן, עם אפשרות להסתרה משמעותית, המשתנה בהתאם לצבע המכשיר וגודלו. התכונות העיקריות של המכשיר הן עמידות משופרת ועמידות בפני נזקים, והוא ידידותי למשתמש מבחינת תפעול ותחזוקה.

מכשיר שמיעה בטכנולוגיית תעלה פתוחה (התאמה פתוחה)

מכשיר זה מלאים לרמות של אובדן שמיעה קל עד בינוני-חמור, ומועיל במיוחד לאובדן בתדר גבוה. המכשיר מיוצר בגודל בינוני, עם עיצוב של שני חלקים – הרכיבים ממוקמים במארז פלסטיק עמיד ומיוחד המוצב מאחורי האוזן; ואוזנייה קטנה מחוברת למכשיר באמצעות צינור שקוף ומתאימה לתעלת האוזן.

מומחי חברת מכשירי שמיעה מעצבים את מכשיר השמיעה המתקדם הזה כך שהוא ניתן להתאמה במיקום מאחורי האוזן, כאשר האפרכסת מונחת בתוך תעלת האוזן, כך שהמכשיר סמוי לחלוטין או כמעט לחלוטין במהלך השימוש. התכונות העיקריות של המכשיר הן שילוב של יכולות שמיעה טבעיות עם תדרים מוגברים להשגת חוויית צליל אותנטית, עם רמה גבוהה של נוחות לשימוש יומיומי. 

המכשיר מתוכנן לשמירה על אוורור תעלת האוזן, והוא ניתן להתאמה אישית לסוג הספציפי של אובדן השמיעה.

כמה מילים לסיום

בחירת מכשיר השמיעה המתאים חשובה לשיפור איכות חייכם, והצוות המקצועי של מכון השמיעה הישראלי זמין לשירותכם עם מגוון רחב של מכשירי שמיעה מתקדמים, המותאמים למגוון צרכי אובדן שמיעה.

אז אתם מוזמנים לבחור את מכשיר השמיעה הבא שלך מתוך האוסף שלנו, בטוחים בידיעה שאתה מפקיד את השמיעה שלך ולקבל את הייעוץ וההמלצות של צוות המחויב למצוינות וחדשנות בתחום הסיוע השמיעתי. אנחנו נלווה אתכם בכניסה לעולם שבו כל צליל ברור, כך שחוויית השמיעה שלכם תהיה לא פחות מיוצאת דופן.

המומחים של מכון השמיעה הישראלי עונים על השאלות הנפוצות שלכם

מכשירי שמיעה מתקדמים מציעים מספר יתרונות מרכזיים, כולל איכות צליל מעולה, הפחתת רעש משופרת ותכונות מתקדמות כמו קישוריות אלחוטית והגדרות הניתנות להתאמה אישית. 

המטרה היא לספק חווית האזנה טבעית, להתאים לסביבות שונות, ולהציע בקרות ידידותיות למשתמש עבור סיוע שמיעה מותאם אישית.

מכשירי השמיעה המתקדמים שונים מהדגמים הבסיסיים בכמה דרכים. רוב הדגמים החדישים מבוססים על טכנולוגיות עיבוד קול מתוחכמות, אפשרויות התאמה אישית גדולות יותר ופונקציונליות נוספות כמו מכשיר שמיעה בלתי נראה.

תוכלו לבחור גם מכשירי שמיעה עם מיקרופונים מתכווננים וסוללות נטענות, או מכשירים עם תכונות שמאפשרות אינטגרציה חלקה עם חיי היומיום ואיכות גבוהה יותר של סיוע בשמיעה.

מכשירי השמיעה זמינים במגוון דגמים ומותאמים על ידי טכנאי מכשירי שמיעה למגוון רחב של סוגי אובדן שמיעה, מאובדן שמיעה מתון ועד עמוק. עם זאת, ההתאמה של דגם ספציפי תלויה בהערכת השמיעה של הפרט. 

כמה דגמים מתקדמים יעילים במיוחד עבור סוגים מסוימים של אובדן שמיעה, כמו אובדן שמיעה בתדר גבוה, וניתן להתאים אותם לצרכים הספציפיים של המשתמש.

כן, מכשירי שמיעה מתקדמים רבים מציעים אפשרויות קישוריות אלחוטיות, כגון Bluetooth, המאפשרות להם להתחבר לסמארטפונים, טאבלטים או מכשירים אלקטרוניים אחרים. 

תכונה זו מאפשרת למשתמשים להזרים אודיו ישירות למכשירי השמיעה שלהם, לנהל הגדרות באמצעות אפליקציה ואפילו לקבל שיחות טלפון, מה שמשפר את השימושיות והנוחות הכוללת של מכשיר השמיעה.

אולי יעניין אותך גם...

ליצירת קשר או תיאום בדיקה בביתך

חדש! שירות בדיקה ע״י קלינאי תקשורת בביתכם ופריסה בכל הארץ!

לתחילת שיחה
לשיחת וואטסאפ >>
היי, כאן מכון השמיעה הישראלי. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה או בקשה שתהיה, תרגישו בנוח לדבר איתנו :)
דילוג לתוכן