מכון שמיעה פרטי

תוכן עניינים

למכון השמיעה הישראלי יש מוניטין מוביל בישראל בכל הנוגע לאספקת מכשירי שמיעה, כולל ייעוץ אודיולוגי מקיף של קלינאי תקשורת מנוסים ויועצים מובילים. אנחנו מחויבים להציע את המכשירים הטובים והחדשניים ביותר ברחבי העולם, ולוודא שכל אדם שמגיע אלינו מקבל פתרונות שמיעה בהתאמה אישית לצרכים שלו.

יש לנו סניפי מכון שמיעה פרטי שפזורים בכל הארץ, כך שלא משנה היכן אתם גרים, תוכלו למצוא סניף שלנו סמוך לביתכם. אנחנו עובדים עם יצרני מכשירי שמיעה מובילים ממדינות כמו דנמרק, שוויץ וארה"ב, ומקפידים לשמר מסורת ארוכת שנים של שירות ותמיכה אישית ללקוחות לאורך תהליך ההתאמה. 

במאמר זה, נציג את אופן ההתנהלות הייחודי שלנו, כך שתוכלו להבין את איכות השירות המוצע ויתרונות הבחירה בנו לפתרונות עזרי השמיעה הדרושים לכם.

חשיבות המודעות לאובדן שמיעה

לא תמיד אנשים מזהים מיד את הירידה באיכות השמיעה שלהם, ונוטים להאשים גורמים חיצוניים בקשיי הבנת צלילים ודיבור. תלונות נפוצות עשויות להיות "הנכדים מדברים מהר מדי", או "הקריינים בטלוויזיה לא מתבטאים כמו שצריך". 

אנשים רבים עשויים לשאול שוב ושוב "מה?" במהלך שיחות, או מבקשים מבני שיחם לחזור על דבריהם, מבלי להבין שאלו סימנים של לקות שמיעה, ושיתכן שהגיע הזמן להתחיל להשתמש בדגם מתקדם של מכשיר שמיעה בתוך האוזן.

אובדן שמיעה אצל מבוגרים

בקרב מבוגרים, אובדן השמיעה נוטה להתרחש בהדרגה, כאשר הירידה הראשונית משפיעה לרוב על היכולת לשמוע תדרים גבוהים (4000 הרץ ומעלה). מצב זה יכול להוביל לאתגרים בהבנת הדיבור, במיוחד בשלבים הראשונים של הידרדרות השמיעה. הקושי מוגבר עוד יותר בסביבות רועשות, מה שמקשה על היכולת לשמוע או להבין שיחות.

חשדות לליקוי שמיעה אצל מבוגר עלולים להתעורר אם הם מבקשים מאחרים לחזור על עצמם לעתים קרובות, נראים עייפים במהירות מהאזנה לשיחות (בשל הריכוז המוגבר הנדרש), מגבירים את עוצמת הקול של הטלוויזיה או הרדיו יותר ממה שנוח לאחרים, או נאבקים בהבנת שיחות טלפון. זיהוי סימנים אלו בשלב מוקדם חיוני לקבלת הסיוע המתאים לכל שינוי בשמיעה.

מכון שמיעה פרטי עם צוות רפואי שמורכב ממטפלי תקשורת ותיקים ויועצי מכשירי שמיעה מומחים

מיטב המומחים בתחום יתאימו לכם את מכשיר השמיעה הדרוש לכם, בהתאם לרמת אובדן השמיעה שלכם, ואנו מציעים הנחות משמעותיות בהתאם להפרשות סל הבריאות ופוליסות ביטוח הבריאות. 

מערך השירותים המורחב שלנו כולל גם שירותי מכון בדיקת שמיעה ביתית, שנערכים על ידי מטפלי תקשורת בכירים המוסמכים על ידי משרד הבריאות, ויועצים מיומנים המתמחים בהתאמת מכשירי שמיעה. אנו מקפידים לספק את האיכות הגבוהה ביותר של שירות ומוצרים, כולל אחריות לשנתיים על כל המכשירים.

מגוון בדיקות שמיעה

כדי להבין איך לבחור מכשיר שמיעה, חשוב להתחיל עם בדיקות שמיעה לאבחון רמת ירידת השמיעה, והצוות שלנו מציע מגוון שירותים מקיף:

בדיקות שמיעה למבוגרים

מטרת הבדיקות היא להעריך שמיעה אצל מבוגרים, תוך שימוש בשיטות כמו לחיצה על כפתור או הרמת יד כדי לציין זיהוי קול. 

בדיקות שמיעה לילדים

יש חשיבות מהותית לגילוי וטיפול מוקדם של לקויות שמיעה אצל ילדים צעירים, כדי לתמוך בהתפתחות השפה והדיבור שלהם. הבדיקות שלנו מותאמות לקבוצות גיל שונות לצורך דיוק ויעילות.

בדיקות שמיעה התנהגותיות

צוות המכון עורך בדיקות כמו אודיומטריה מותנית (CPA) לילדים בגילאי שנתיים עד חמש. הבדיקה מתנהלת באמצעות משחק כדי להעריך שמיעה, והילדים הנבדקים מתבקשים לבצע משימות הדורשות הקשבה ממוקדת.

בדיקת טימפנומטריה

בדיקה מהירה זו, המתאימה לכל אדם כבד שמיעה בכל גיל, בודקת את תפקוד האוזן התיכונה באמצעות הצבת אוזנייה בכל אוזן על מנת למדוד שינויים בלחץ האוזן התיכונה. 

למרות שהבדיקה אינה מעריכה באופן ישיר את יכולת השמיעה, היא מסייעת בזיהוי בעיות כמו שינויי לחץ באוזן התיכונה.

שיקום שמיעתי

אנו מספקים התאמת מכשירי שמיעה מיצרנים עולמיים מובילים. התאמות אלו מבוצעות על ידי קלינאי תקשורת מוסמכים בעלי ניסיון של למעלה מ-10 שנים בשיקום שמיעה.

השירותים שלנו מתוכננים להצעת הערכות וטיפולי שמיעה מקיפים, בהתאמה לכל גיל, כדי לספק שירות שיוביל לבריאות שמיעתית ושיקום מיטבי לכל הנבדקים שלנו.

בשורה התחתונה, צוות המומחים שלנו מחויב לטיפול שמיעתי עד להשגת התוצאות המבוקשות

הבחירה בנו פירושה גישה לתמחור סביר, אחריות לשנתיים (לא כולל אובדן), מכשירי השמיעה העדכניים והקטנים ביותר, ייעוץ אודיולוגי של מומחים, אפשרויות תשלום שונות ותמיכה עד להשגת שביעות רצון מלאה, כולל הסברים על תוצאות בדיקת שמיעה ובחירת המכשיר המתאים.

כלומר, כשאתם בוחרים את מכון השמיעה הישראלי לצרכי מכשיר השמיעה שלכם, אתם מקבלים החלטה להשקיע במומחיות מובילה בתחום, ליווי אישי, וטכנולוגיה חדישה. המחויבות שלנו לספק תמיכה אודיולוגית מקיפה, יחד עם צוות אנשי המקצוע המיומנים שלנו, מאפשרת לכל אדם שמגיע אלינו לקבל את הפתרון הטוב ביותר האפשרי המותאם לצרכי השמיעה הייחודיים שלו. 

עם המוניטין המוכח של שביעות רצון, אנו נחשבים למובילים בתחום, כך שבכל הנוגע לשיפור חווית השמיעה שלכם, הבחירה ברורה: אתם בוחרים מכון שמיעה פרטי שמעשיר את חייכם עם עזרי שמיעה באיכות יוצאת דופן, ואתם יכולים לסמוך עלינו שנלווה אתכם עד למציאת הפתרון שיאפשר לכם ליהנות מעולם מלא צלילים ברורים.

המומחים של מכון השמיעה הישראלי עונים על השאלות הנפוצות שלכם

במכון שמיעה פרטי מוביל בתחום מועסקים צוות אודיולוגים וקלינאי תקשורת מיומנים המבצעים הערכות שמיעה יסודיות. הם משתמשים במידע המתקבל מבדיקות שמיעה מקיפות, על מנת להתאים את מכשירי השמיעה לפרופיל אובדן השמיעה, אורח החיים והעדפותיו של האדם.
התהליך מתבצע בהתאמה אישית מלאה, כך שכל בחירת מכשיר שמיעה תוביל לחוויית השמיעה הטובה ביותר האפשרית לצרכים הפרטניים.

הצוות של מכון לבדיקת שמיעה מספק הערכות מקיפות, התאמה אישית וטיפול מעקב, כדי להתאים באופן מושלם את מכשיר השמיעה הנבחר לצרכים הפרטניים של כל אדם, ברמת מומחיות שמשפרת באופן משמעותי את חווית השמיעה הכוללת.

אנשי המקצוע המומחים במכון שמיעה מספקים פתרונות לצרכים האישיים בגישה שכוללת בדיקות שמיעה מקיפות, תוך התחשבות בגורמים כמו מידת אובדן השמיעה, אורח חיים והעדפות אישיות. לצוות המכון יש מגוון רחב של דגמי מכשירי שמיעה ואפשרות לכוונן מכשירים לדרישות הספציפיות של המשתמש.

הצוות מספק גם ליווי, תמיכה והתאמות שוטפות, כך שעם בחירת מכשיר שמיעה הכי טוב, תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהמכשיר שבחרתם ימשיך להתאים לצרכים שלכם לטווח הארוך.

שירותי המעקב הזמינים על ידי מכון מתקדם חשובים להקפדה על ביצועים מיטביים של מכשירי השמיעה. שירותים אלו כוללים בדיקות שוטפות, ניקוי ותחזוקה של מכשירי השמיעה והתאמות לפי הצורך.
צוות המכון מציע גם הדרכה לגבי אופן השימוש והתחזוקה של סוגי מכשירי שמיעה שונים, כדי לשמור על פעילות תקינה שלהם לטווח הארוך, ותמיכה רציפה זו משפרת את חווית המשתמש, כשכל בעיה מטופלת באופן מידי, מה שמוביל לבריאות שמיעה טובה יותר ולאיכות חיים כללית.

אולי יעניין אותך גם...

ליצירת קשר או תיאום בדיקה בביתך

חדש! שירות בדיקה ע״י קלינאי תקשורת בביתכם ופריסה בכל הארץ!

לתחילת שיחה
לשיחת וואטסאפ >>
היי, כאן מכון השמיעה הישראלי. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה או בקשה שתהיה, תרגישו בנוח לדבר איתנו :)
דילוג לתוכן